Din-camara.ro este un magazin online cu produse naturale conservate la borcan sub forma de dulceata, zacusca, salata, sosuri si siropuri. Vei descoperi produse romanesti artizanale pentru placerile zilnice care se actualizeaza constant pentru a garanta cea mai buna experienta de shopping online.

Produsele comercializate pe site sunt destinate utilizării personale, iar revânzarea acestora este strict interzisă, conform Codului Fiscal.

Cum se plaseaza o comanda?

Pentru plasarea unei comenzi este recomandat sa vă înregistrați cu un cont de utilizator. Prin plasarea unei comenzi declarați că toate informațiile și datele pe care ni le-ați furnizat sunt corecte și exacte și sunteți de acord să folosim aceste date pentru a vă contacta. În cazul în care considerăm că obligația aceasta nu este respectată, ne rezervăm dreptul de a anula comanda și de a vă bloca accesul la serviciile noastre fără o notificare prealabilă, pe o perioada determinată sau nedeterminată.

Crearea unui cont de utilizator implică alegerea unui nume de utilizator și a unei parole. Fiecare utilizator este responsabil pentru păstrarea confidențialității acestei parole și este în întregime responsabil pentru toate activitățile prin utilizarea acesteia.

Care este comanda minimă?

Valoare minimă a comenzii este de 50 de lei. Comenzile cu o valoare mai mare de 250 de lei beneficiază de transport gratuit. Pentru comenzile cu o valoare mai mica de 250 de lei, prețul transportului este de 25 de lei. În cazul locațiilor pentru care compania de curierat percepe taxă suplimentară pentru kilometri exteriori, veti suporta costurile livrării.

Cum se calculeaza pretul final al unei comenzi?

Toate prețurile de pe acest site sunt exprimate in lei și includ TVA. La prețul total al produselor se vor adăuga costurile de livrare, dacă va fi cazul. În cazul în care prețurile sau alte detalii referitoare la produse au fost afișate greșit, ne alocăm dreptul de a anula livrarea respectivului produs și de a anunța clientul în cel mai scurt timp despre eroarea aparută, dacă livrarea nu s-a efectuat încă. De asemenea, ne rezervăm dreptul de a modifica prețurile afișate atunci când considerăm că acest lucru este necesar.

Cum se face plata?

Ai la dispozitie mai multe modalitati de a efectua plata unei comenzi.
Plata prin Mobilpay: In cazul platii prin procesatorul Mobilpay, clientul introduce in aplicatie datele de identificare ale cardului cu care va efectua plata, din contul de card al clientului urmand a fi debitata suma necesara platii comenzii.

Plata prin banca cu ordin de plata se face in maximum 48 ore de la plasarea comenzii, prin serviciul de internet banking sau prin ordin de plata. Daca alegi aceasta forma de plata te rugam sa trimiti confirmarea platii pe email la adresa veronica@dincamara.ro

Cand si cum se face livrarea?

Dacă produsele sunt în stoc și comanda se primește până în ora 14.00, timpul de livrare este de 3 zile lucrătoare. Dacă produsele sunt în stoc și comanda se primește după ora 14.00, timpul de livrare este de 4 zile lucrătoare. Dacă unul dintre produse nu este pe stoc sau dacă doriți o cantitate mai mare decât avem pe stoc în acel moment, timpul de livrare poate varia de la 5 la 12 zile. Acest termen s-ar putea prelungi din cauza unor evenimente independente de voinţa noastră (de ex. sărbători legale, condiții meteo nefavorabile, probleme tehnice, zona de livrare).

Nota: Toate comenzile depind de disponibilitatea produselor, astfel încât dacă acestea nu se mai află în stoc sau dacă apar motive independente de noi (dificultăți de aprovizionare, etc.) ne rezervăm dreptul de a vă informa cu privire la produsele înlocuitoare, cu valoare egală pe care le puteți comanda. Dacă nu optați pentru produsele înlocuitoare, ne rezervăm dreptul de a nu onora comanda inițială și de a vă restitui sumele deja achitate.
Dupa plasarea unei comenzi veți primi un mesaj care confirmă primirea comenzii, acceptarea comenzii făcându-se printr-un mesaj ulterior.
Conform legilor în vigoare, comanda făcută pe acest website se consideră un contract între utilizator și www.din-camara.ro și trebuie executată de către ambele părți. Contractul de vânzare se consideră încheiat atunci când vă confirmăm acceptarea comenzii, prin expedierea celui de-al doilea email. O comandă neconfirmată nu constituie contract.

Pot sa cumpar si sa primesc factura si chitanta pe firma?

Da. Tot ce trebuie sa faci este sa alegi optiunea ‘Da’ la intrebarea ‘Doresti factura pe firma?’ inainte de plasarea comenzii. Factura fiscală se va emite conform legislației în vigoare din România și se va trimite împreună cu produsele comandate la adresa de livrare.

Cum pot modifica datele de livrare?

Pentru modificarea adresei de livrare sau a numarului de telefon este necesar sa ne trimiti un email pe adresa veronica@din-camara.ro cu numarul comenzii si noile date de livrare.

Care este politica de retur?

Toate produsele de pe site se supun politicii de retur/retragere prevăzut la art. 9-15 din OUG 34/2014 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale. Aveți dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în scris, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 3 zile lucrătoare de la primirea produsului. În acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cadea, conform legii, în sarcina dvs. Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate (în ambalajul original, fără să prezinte modificări fizice, lovituri, zgârieturi etc.), cu factura atașată în original. Cheltuielile directe de returnare a produselor vor fi suportate de dvs., iar rambursarea contravalorii acestora se va face în cel mult 30 de zile de la data primirii denunțării, semnată, în original, împreună cu produsele refuzate. În cazul în care produsele a căror returnare se solicită prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

Costurile de retur si de transport in urmatoarele situații vor fi suportate de noi:
Produsele au fost livrate greșit. Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalată imediat. Puteți solicita returnarea acestuia pentru înlocuire, iar dacă produsul nu mai este pe stoc, puteți opta pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veți plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, veți primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor.

Produsele prezintă defecte de fabricație. În cazul apariției unor probleme cu un produs deteriorat, în baza unei fotografii se poate efectua schimbarea lui într-un termen de 30 de zile.

Produsele cu preț redus nu pot fi returnate. Aceste produse pot fi schimbate doar cu alte produse la un preț similar. În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face prin virament bancar în contul indicat de Cumpărător în cel mult 30 de zile de la primirea produsului returnat.